Nekad Benga | Medlem ansökning [wibban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NorrlandsJonthe

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
291
Reaction score
380
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198339556813

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Eriksson

Vad är ditt discord namn? Jonthe#7008

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Larsson och är 41 år Gammal (Född 1980). Han är alkolist pga hans föräldrar lät han dricka när han var liten. Han började dricka som liten redan vid 7 års åldern så där började det med alla alkohol problem. Hans föräldrar behandlade han inte så bra häller eftersom han började dricka vid 7 års åldern för hans kompisar bad han göra det och då tyckte han det var gott och coolt så då började han dricka mer och mer men till slut så satt hans pappa hemma i soffan med en öl flaska i handen och fråga då Bengt "Vad har du under tröjan?" då sa Bengt bara "Jag har bara ett chips rör under tröjan och en Socker dricka också". Han blir lätt sur om någon säger att han till exempel tjock eller ful när han egentligen har Abs/Magrutor. Han har bilar och tjejer som intressen han är också en tjej tjusare också.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har varit i staden ett tag nu och vet till stor del hur det funkar och känner att man kan bidra mer till servern än att bara åka runt och tjäna pengar på inget.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ja mycket på grund av gemenskapen och att dem flesta tar rpandet på allvar så att man får den härliga känslan av att kunna vara fri.

Hur hittade du Unive? Kompisar och Youtube bland annat twitch också. På twitch är det mest COSMO_BT som inspererat mig till rp världen också.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli lite mer seriös med tiden med medlemskap och kanske använda mig av mer verktyg för att få in så mycket känsla som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bidra till gemenskapen samt min karaktär blir mer levande med tiden och möjligtvis till och med lite känd i slutändan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Har inte spelat rp för utom lite grann på unive bara.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Nekad,
Redan nekad sedan tidigare (20:47) Ansök om 24h.
Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka