Nekad beneverback | Medlem ansökning [TRIXYY]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

beneverback

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kenan

Vad är ditt discord namn? beneverback

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2001

Berätta om din karaktär. Kalle Karlsson är 21 år gammal och har alltid varit fascinerad av mekaniska saker. Han växte upp i en liten stad men flyttade senare till en ny stad för att studera maskinteknik. Kalle älskar att fixa bilar och motorcyklar, och han drömmer om att öppna sin egen mekaniska verkstad en dag. Han är en intelligent ung man som alltid är beredd att lära sig något nytt. Kalle har en lillasyster som han är mycket nära, och han försöker alltid vara en god förebild för henne.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en hög nivå av RP inom mekaniska och tekniska scenarion. Jag planerar att skapa roliga och engagerande mekaniska utmaningar och problem som andra spelare kan interagera med. Kalle skulle också kunna vara en mekaniker i en verkstad eller kanske till och med starta ett eget företag inom servern. Jag har god erfarenhet av RP och känner till alla grundregler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag alltid kommer att försöka göra scenariot roligt och engagerande för alla inblandade parter, inte bara för mig själv. Det handlar inte bara om att "vinna" i ett scenario, utan om att skapa en underhållande och minnesvärd upplevelse för alla. Även om min karaktär "förlorar" i ett scenario, så ska jag spela ut det. På detta sätt så låter jag motparten vinna i ett scenario

Hur hittade du Unive? En av mina vänner som är aktiv inom RP rekommenderade Unive till mig, och jag blev genast intresserad av att prova!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka