BENDOVER | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BENDOVER

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 2 Februari 2006

Vad heter du på discord? noahli#7145

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 200 ungefär

Hur aktiv kommer du att vara? är aktiv dagligen.

Vad heter du? : Gonzalo Alberto Rodríguez

Hur gammal är du? 26 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? yes

Varför vill du bli polis? För att jag känner att jag kan bidra med nya resurser, ny arbetskraft för kåren! Jag är en robust, seriöst individ som prioriterar andras säkerhet. Därmed skulle denna position även passa mig galant! Jag vill bidra med mer positivitet inom kåren, bidra till ett bättre samhälle. Därmed söker jag denna position!

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? förståelse för medarbetare, medmänniskor. Samt att rösten är det viktigaste vapnet i tjänst.
Utöver detta är det även viktigt att ha förståelse för de regler, de lagar som vi använder oss utav.

Vad vet du om yrket i helhet? Allt, har tidigare arbetat som polisman inom flertalet andra städer. Varav jag tagit mig an höga positioner inom olika avdelningar. jag har en god förståelse kring vilka lagar vi följer, hur man pratar med kollegor, folk, hur man behandlar andra, hur man effektivt kan lösa problem, samt god förståelse kring hur fordon skall framföras!

Har du några tidigare erfarenheter? Yes, mycket tidigare erfarenheter inom andra städer. har arbetat inom yrket de senaste 2 åren. Jag har även mycket tidigare erfarenheter kring hur man bör bearbeta kriminella, hur man ska gå tillväga vid svåra beslut, samt hur man ska sköta yrket på bästa sätt generellt!

Hur är du som person? Glad, driven, modig och snabb i huvudet! Är en problemlösare, och farsan tyckte alltid att jag skulle bli detektiv. Jag kände dock att jag vill befinna mig mer på fronten, och bidra mer som en del av statens kraft. Därmed tar jag mig istället an polisyrket som en polisman!

Är det något vi bör veta om dig? inte så mycket mer, kanske att det kak vara svårt att höra vad jag säger för att jag pratar lite annorlunda.

Tillbaka