Nekad BENDOVER | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BENDOVER

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/

Vad är ditt namn i verkligheten? noah lindell

Vad är ditt discord namn? noahli#7145

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter ola conny och han är en väldigt trevlig person men han kan bli lätt förbannad. ola kan lätt bli förbannad eftersom att när han vare liten så lämnade hans pappa han och han morsa och han hade det väldigt tufft hela uppväxten och när han var 10 år så dog hans mamma i en bil krash. detta har gjort så att han har lidigt av mycket deprission och han har också varit mobbad för det. detta har även gjort att han har fått mycket aggretioner inom sig, så då kan han bli lätt proviserad och förbannad. han är runt 30 år gammal och han har stora intressen utav av bilar och mycket fotboll. olas känslor kan därför ändras lätt pågrund av sin bakgrund.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att jag annser att detta är den bästa servern jag har spelat på därför vill jag kunna maximera ut rpn så mycket som möjlöigt. jag kan även bidra med en hög rp nivå då jag har spelat rollplay i 1,5 år nu. jag kommer också sträva mot ett bättre community.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? unive är en server där man träffar extremt mycket folk och det är det jag älskar jag älskar att träffa folk. jag gillar även den rpn som finns i servern även hur ny har fått fram alla dessa nya bilfirmor.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive när min kusin visade den och recomenderade för att han har spelat i den innan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bli krimminel även att kunna ha den rp nivån som xray89 hade när dem begrav någon, det är det jag tycker är så jäkla kul med rollspel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill hälst jobba på antingen meko falk eller auto eller bli krim.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? aa varje dag.

Tillbaka