Accepterad BENDOVER | Ansökan till Servervakt [Crizixt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BENDOVER

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad heter du på discord? R4ambo #1466

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. 1700-2200 O 1900-03 helg

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan juli 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 15 bans

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att upprätthålla serverns allmäna rpa och att hjälpa staffsen med dem mindre ärendena praktiskt inne på servern. Som servervakt så har man också ett större ansvar att ha bättre rollspel eftersom att dem är som små representanter för serven. Men man ska inte leta efter att banna folk bara för att man har makt till det.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att upprätthålla en bra och rolig rp på servern utan lall och utan att en massa problemspelare kan göra vad som helst.Jag har själv varit servervakr men det var för ett år sedan nu. jag vill bli servervakt för att jag dagligen upplever lall men jag känner mig så hjälplös när jag inte kan göra något och förlitar mig på att någon annan ska ta han om lallet. Jag vill också bli en servervakt eftersom att man får ett helt nytt perspektiv på fad rp egentligen innebär. Man vli som en liten staff och på så sätt så får man också en helhetsbild över rpn.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det innebär att man använder sina extre funktioner och tillgänligheter till sin fördel i scenario eller något annat.

1. man kan abusa sina perms via att ressa sig själv när man har blivit nerskjuten för att vinna ett scenario.
2. man kan oockså använda toggleid i scenario för att se om någon gömer sig i exempelvis en bagagelucka och på så sätt vinna scenariot. finns en massa mer men dessa är dem jag själv har upplevt folk har abusat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka