Accepterad Ben1m | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ben1m

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199099992703/

Ditt Hex-ID: 110000143eeda7f

Vad är din discord tagg? Ben1m#6016

Vem var det som bannade dig? kurt

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: RDM ~Kurt. Återstår: 3 dagar 17 timmar 17 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag och en kompis gick in o rpa så tog vi min biloch så åkte vi 1 meter sen kom en snubbe o sa stanna då stanna jag så sparka han på bilen och min kompis var ej så smart så han gick ut o slog den killen sen åkte jag iväg med han i bilen för ville ej ha nån efter mig men då kom dom med cross bakom o så stanna jag och då sa dom hoppa ut o då gick 2 personer på min kompis så då hjälpte jag till för ville ej att han skulle bli nerslagen så då fick jag ner dom men jag ångrar att jag slog ner dom sen använde jag även ficklampa vilket var väldigt dumt och kommer ej gö om

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte motorcykel sen blev jag freezad o efter freezen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ej en felaktig ville bara hjälpa min kompis men skulle ej gjort de skulle sagt att han ej skulle slått han och att de var dumt men min kompis reagerar rejält när det gäller att slå på bilar så han slog han

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming men kommer ej ihåg mer en powergaming va så länge sen man blev bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skitit i att hjälpa till men ville ej att min kompis skulle bli misshandlad

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig mycket och kommer ej gö om de för de var väldigt onödigt gjort att slå ner dom med ficklampa men de var onödigt att bara slå ner dom men ville hjälpa min kompis

Har du läst våra regler? Ja

Ger dig en chans till nu läs våra regler noggrant innan du spelar igen.

mvh Achoo

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka