Nekad Ben10 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ben 10

Icke Medlem
Meddelanden
457
Reaction score
38
Användarnamn: Ben10

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198886662443/

Vad är ditt namn i verkligheten? Basell

Vad är ditt discord namn? Ben 10

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2000

Berätta om din karaktär. han är en ny kille i staden som försöker bli polis. han är en kille från Amerika. när han bodde i Amerika var han en maffia boss och nu har han flyttat så han kan få en ny start och bli polis men om det inte går som han vill kan han komma tillbaka till kriminell värden.

min karaktärer också väldigt positiv och hjälpsam

Varför ska just du bli whitelistad? jag är väldigt positiv. jag gillar också att hjälp folk och vissa dem hur man spelar och hur man startar upp en ny rp värld.
jag är också erfaren och kan ganska mycket om rp och fiveM. ändå om jag inte har så mycket timmar så kan jag fortfarande väldigt mycket om det för att jag har kollat väldigt mycket på det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? så min gubbe kan bygga på sin karaktär och bli polis. jag vill också få fördelarna man får är man är whitelistad. jag vill också inte bara vara fast på en plats och utvecklas

Hur många timmar har du på FiveM? RUNT 40 TIMMAR

Hur hittade du Multistaden? jag och mina vänner ville hitta en server som var seriös och som vi skulle kunna bygga våra karaktärer

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? 2 gånger men jag gjorde ban överklagelse och både blev accepterade

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? gjorde det förut men nu spelar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka