Nekad Ben10 | Whitelist ansökning [KENTA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ben 10

Icke Medlem
Meddelanden
457
Reaction score
38
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198886662443/

Vad är ditt namn i verkligheten? Basell

Vad är ditt discord namn? Ben 10#1153

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Johnny k och är 27 år gammal. han växte upp med sin pappa som var en drug king. och efter hans pappa dog blev han det men han ville aldrig bli det. han ville faktiskt bli polis.

han är en kille från Amerika. han var en maffia boss i Amerika men han flyttade för att starta ett nytt och rent liv. han vill bli polis men om det inte går som han vill så kan han tänka sig komma tillbaka till kriminell livet. han vill också skaffa så många vänner som möjligt under hans tid där.

han är också väldigt positiv och älskar att hjälpa folk som är nya till staden.

Varför ska just du bli whitelistad? jag har varit whitelistad och whitelistansvarig så jag kan alla regler väldigt bra. jag har också väldigt många timmar på multi som gör mig väldigt erfaren. jag är också väldigt bra på rp och kommer upp med roliga och bra scenarion. jag gillar också att lära folk hur dem rpar och alla regler så enligt mig tycker jag att jag kommer kunna hjälpa servern med ganska mycket

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag har varit whitelistad innan och jag vill komma tillbaka till serven. jag vill också inte fe upp med min karaktär som var polis så det är därför jag vill bli whitelistad igen

Hur hittade du Multistaden? jag och mina vänner ville hitta en server som var seriös och som vi skulle kunna bygga våra karaktärer

Vad har du för mål med ditt rollspel? att skapa så bra och roliga scenarion som möjligt så att alla blir nöjda. jag vill också bygga upp en väldigt bra karaktär

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Tillbaka