Nekad Ben10 | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ben 10

Icke Medlem
Meddelanden
457
Reaction score
38
Användarnamn: Ben10

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198886662443

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: johnny ketchup

Vad är din discord tagg? Ben 10#5186

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var i dc och råkade prata ibland men annars vet inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. väntade på ambulansen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. för att jag var en trevlig och sa bara hej när jag gick förbi annars prata jag bara med polisen och fråga dem normala frågor

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag måste tänka mer på att inte prata in game och dc sammtidigt och att jag måste vara vara mer säker på när jag pratar med vänner och folk is spelet

Har du lärt dig någonting efter din ban? måste vara mer noggrann när man ska prata och vad jag säger.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Nekad! låser & arkiverar. Gör en ny om ett tag och visa att du ångrar dig!

mitt fel trodde dem menade att man kunde göra anorlunda på dem föra bannen. och jag har aldrig blivit bannad förut så visstre ej vad jag skulle skriva

Tillbaka