Nekad Ben10 | Ban överklagan[janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ben 10

Icke Medlem
Meddelanden
457
Reaction score
38
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198886662443

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ben 10

Vad är din discord tagg? Ben 10#1153

Vem var det som bannade dig? julmys zaki

Hur lång tid var din ban? 10 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag kollade igenom han men det är något jag gjorde för att han var en av dem som råna mig igår.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kollade igenom honom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 50/50. borde inte kollat igenom han men man tänker att man ska ta saker ifrån honom om han eller hans gäng rånade mig igår, så det är mitt fel attt jag kollade igenom honom men det är också hämnd

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. pratade en gång i gamechat och blev bannad men det var mitt fel
2. en var för att jag döda någon i polisstationen men det var ett miscklick och alla vitnerna sa det själva,
har säker blivit bannad någon mer gång men kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? borde inte låtit ilskan göra så att jag kolla igenom honom och att borde tänka mer logiskt

Har du lärt dig någonting efter din ban? tänk mer på vad jag gör och hur jag ska spela spelet. måste också lära mig tänka mer lgiskt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka