Accepterad Ben10 | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ben 10

Icke Medlem
Meddelanden
457
Reaction score
38
Användarnamn: Ben10

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198886662443

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ben 10

Vad är din discord tagg? Ben 10#5182

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag började prata ibland i game när jag ville prata i discord och när jag trodde bara mina vänner kunde höra mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var död och väntade på en ambulans för att rädda mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är 50/50 det är mitt fel att jag prata men jag är också ny och 90% av tiden så var jag min karaktär. och när jag inte var det var det nästan bara när jag var med mina vänner

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej blivit det förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde tänkte mer på att hålla min roll och vara mer medveten av mitt område. borde vara mer försiktig med min push to talk också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? var mer försiktig och var medveten av ditt område

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka