Accepterad Ben10 | Ban överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ben 10

Icke Medlem
Meddelanden
457
Reaction score
38
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198886662443

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ben 10

Vad är din discord tagg? Ben 10#1153

Vem var det som bannade dig? julmys zaki

Hur lång tid var din ban? 10 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft, kollade igenom en död kille.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att man inte går öpp till en kille som är medvetslös och kollar igenom han. men jag hade en anledning. igår stället han dog/ bron över guldvasken rånade han eller han gang mig och en annan kille.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kollade igenom honom men valde att inte ta något och sedan blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är en 50/50 för att om jag såg någon som robbade mig medvetslös skulle jag också robba honom. men jag kan förstå att moden inte vet bakrunden och kunde bara agera på vad han ser så detär försåtligt att han banna mig. kan också försåt att ändå om han visste bakgrunden på historian ändå inte hållit med mig men jag tycker att jag skulle ha samma sak i värkligheten om jag såg en kille som hade robbat mig vara medvetslös på marken

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. var för att jag prata ingame, första gången jag körde.
2. andra var felaktig och en head admin en och en gammal staff sa att jag hade rätt och jag borde inte blivit bannad
har säker blivit bannad fler gånger men kan inte förklara dem för att jag kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde har tänkt mer på hur det ser ute och att dem inte har bakgrunden till vad som har hänt och varför jag gör det. kunde också bara låtit det gå och inte kollat igenom honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? att tänka mig för innan jag gör något och vad som är ett bra scenario. kunde också tänka i andra perspektiv på hur dem ser på det om dem inte vett bakgrunden

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka