Nekad Ben Dower | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ben Dower

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? iinuspinus#6316

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Hej . Min karaktär går under namnet Mustafa Fröberg. Han är rätt så ny inflyttad i staden, men har varit på semester där ett antal gånger. Han har skaffat många nya kompisar som han har bra kontakt med. När Mustafa var ungefär 13 år vill han uppfylla sin största dröm. Hans dröm var att bli mång miljoner, han fick drömmen efter att ha sett massor av rika villor och sport bilar på tv. Mustafa blev så intresserad utav billar och architect så han har en stor collection av miniatyrbilar och hus. Efter att ha varit på semseter ett antal gånger i unive city så fall han för staden och vad den hade att erbjuda så han bestämde sig för att flytta. han har väll kontakt med sin familj som betyder allt för honom och hans mål är att pensionera sina föräldrar så dom sliper jobb för allt dom riskerat för att mustafa ska ha haft en bra barndom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till en realistisk rp och jag bjuder mycekt på mig själv och försöker göra det roligaste av situationen. jag kommer också bidra till en hög, rolig och allmänt härlig rp helt enkelt. Jag kommer också bidra till rp som blir till minnen för livet

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att jag som person inte bara ska tänka på mig. Jag ska göra så att alla får kul och inte bara spelar för makt och pengar.

Hur hittade du Unive? vänner, sociala medier och några twitch streamers

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka