Accepterad Ben 10 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ben 10

Icke Medlem
Meddelanden
457
Reaction score
38
Vad är ditt namn i verkligheten? basell

Vad heter du på discord? Ben 10#1080

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2022

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 16:00 - 22:00
Tisdag: 16:00 - 22:00
Onsdag: 16:00 - 22:00
torsdag: 15:00 - 22:00
Fredag: 18:00 - 23:00
Lördag: 19:00 - Ingen exakt tid
Söndag: 18:00 - 23:00

Detta är estimerad tid och varierar i princip dagligen

Hur länge har du varit medlem på Unive? sammanlagt är det i över 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går ej att bifoga bild men jag har blivit bannad totalt 7 gånger ( En av dessa gångerna var när jag satt med philip och han skämtade genom att banna mig )

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ordning och reda

Servervaktens huvuduppgift är väldigt simpel, Huvuduppgiften är att underlätta för servern och staff teamet. Detta kan göras genom att påverka prestandan genom att dva fordon till att hålla rpn till en hög standard. Detta görs genom att kicka / svbanna. Detta görs självklart med hjälp av bevismatrial som oftast kommer i video format. Detta görs för att staffteamet ska främst kunna fokusera på större ämnen inom servern. Allt detta kan också användas för att assistera andra spelare. Alltså så är denna roll inte bara till för att straffa felaktiga händelser men också för att assistera spelare. SJälvklart vid grövre handlingar så för du över dem till staffs och håller dig neutral ändå om det handlar om bestraffning eller att hjälpa nåong

Allt detta görs för att hålla servern ren från dåligt inflitande från individer som prioriterar att försötra servern. Detta hjälper också serverns prestanda att vara på en stabil nivå genom att hålla olika föremål borta från till exempel gatan som inte bara förbättrar serverns prestanda men också rp

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag har assisterat servern med många olika metoder. Jag har varit staff och jag var det under en väldigt lång period. under min period som staff så försökte jag assistera så många individer som möjligt. Jag svarade alltid i pm så snabbt som möjligt om dem hade några allmänna frågor eller om de vill ta en intervju. Jag assisterade också andra Medlemsansvariga så att dem kunde vara så effektiva som möjligt. Efter ett tag när jag hade blivit polis så avgick jag eftersom jag ville fokusera på polisyrket. Anledningen för det är att jag ville höja min egen rp som tjänsteman och kårens rp eftersom den var ganska låg under den tiden. Efter ett jag hade jag mer kontroll på kåren och kunde påverkade den mer och mer. tillslut blev jag rikspolischef och då påverkade jag serverns rp enormt. hur jag gjorde det var att jag utvecklade polisens rp och eftersom polismyndigheten är det viktigaste jobbet på servern så utvecklades andras rp allmänt efter vi poliser utvecklades. Tyvärr så förlorade jag den rollen och då valde jag att bli krim för att förbättra den sidan av rpn så mycket som jag kan. Nu vill jag göra något större och jag tycker servervakt är ett väldigt bra steg framåt för mig som vill hjälpa server på alla möjliga sätt jag kan.

Sedan känner jag ganska många i staff teamet och jag tycker det är en väldigt bra stämning i staff teamet. Jag tycker också att alla individer i staff temet är underbara och jag skulle gärna vilja samarbeta och arbeta med dem genom sv rollen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. "Korruption är ett samlingsbegrepp för att ge och ta emot muta, trolöshet mot huvudman och att utnyttja sin ställning för att uppnå otillbörlig fördel för egen eller annans vinning"

Detta innebär alltså att du som individ med en viss ställning och makt förbrukar makten för att få en fördel. Du kan förbruka makten genom att förbuka makten på dig själv eller på andra individer. Detta kan göras genom att till exempel reviva dig själv eller en vän under ett scenario. Går också att miussbruka makten genom att kicka någon för att det nyttar din situation.

Detta är vad korruption innebär

Vidare till muntlig intervju.
Känner att du är kompitent och denna ansökan var bra och utvecklad.
Du har 48 h på dig att ta din intervju, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka