Accepterad Bempa | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bempa

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198059037632/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Flash#5155

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 1999

Berätta om din karaktär. Hej, Mitt namn är Bempa Eriksson är 23 år gammal och kommer från norrland långt upp i sverige. Är en person med tålamod och humor, det jag gjorde som liten när jag växte upp var att hugga träd och förvandla det till ved, MIn mor jobbad på en ica butik inne i centrum och farsan var aldrig hemma han bara reste runt och jobba. Själv har jag intressen som att gymma spela fotboll och ta en lugn dag på stranden. Min dröm är att äga en butik en dag där jag får sköta allt som pågår och även plocka all leverans som kommer. Är en kille som aldrig har hållt på med kriminalitet är världens snällaste. Ser fram emot att i framtiden få ha min egna butik där jag kan anställa personer som behöver hjälp ut från sitt kriminella och testa på att jobba ett riktigt jobb. För man kommer inte långt med droger och vapen det fick jag lära mig av min mor när jag var liten.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitelistad, är för att jag kan bidra med mycket bra rp scener och få andra personer att leva sig in i rp:n mer än vad dem gör i nu läget (nya personer), kan bidra en hel del, är inne nästan 7timmar om dagen så är nästan alltid aktiv oavsett tid på dygn,(om jag inte jobbar).

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? så att man kan utveckla sina rp scener ifall jag är whitelistad så kan jag göra fler scener som kan göra folk bättre på servern och kunna ha min egna butik.

Hur hittade du Unive? fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? skulle vilja ha en ica butik som jag äger, men hade också kunnat tänka mig att bli kriminell men de är bara ifall att man hamnar på fel väg någon dag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelat på Swedishknightrp, men böt över till unive på grund av mer spelare och mycket bättre rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka