Inaktuell Beluga 5.0 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Beluga 5.0

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199193266533

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Beluga 5.0#8807

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Johan Bengtsson en man på 20 år. Johan har haft en svår uppväxt. Johan har en pappa som är alkis och bodde även i ett kriminellt område. Johan gick runt med skottsäker väst för att vara säker eftersom det är skjutningar hela tiden. Fast han har nu flyttat och känner sig mycket säkrare. Han har nu bestämt sig att bli polis eftersom han vill hjälpa andra med dem problem han själv haft och han vill stoppa kriminaliteten. Därför har han bestämt sig för att ansöka till polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag vill bjuda på riktigt bra rp och göra servern till ett bättre ställe jag har över 165 timmar på fivem och kan det här med rp. Jag tycker denna server är intressant och verkar bra där det är bra rp så därför har jag bestämt mig för att joina den. Och för att bli medlem PGA jobb och sånt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag letar efter en bra rp server att köra på och denna verkar bra. Har mycket erfarenhet om rp. Servern verkar väldigt intressant. Har också hört av kompisar att det är bra rp på den

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av kompisar som sa att den var bra och sedan har jag bara joinat den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min rp är att bidra med ännu bättre rp och försöka göra servern bättre. Och mitt mål är ju också att ha roligt såklart men mest försöka hjälpa andra och rpa seriöst.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att försöka göra så bra rp som möjligt och försöka hjälpa andra som är helt nya till rp. Och försöka göra det så realistiskt som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte direkt fast jag har kört på andra servrar tidigare

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är helt klart förstått

Tillbaka