Nekad Belsebub | Medlem ansökning - [BING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Belsebub

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Belsebub1976

Vad är ditt namn i verkligheten? Remus

Vad är ditt discord namn? Belsebub #2553

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska vara kriminell

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har kört väldigt många engelska server då vet jag exakt som också hur man ska vara krim för att jag har varit krymp och vissa andra server

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är väldigt bra på att tråkiga faktiskt jag gjorde det när jag var väldigt liten också när jag var typ 11 eller 12 så jag kan nog bidra med ganska mycket

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man måste typ lägga sig ner om jag blir skjuten jag måste verkligen skådespela att jag jag är den som jag är i spelet

Hur hittade du Unive? Jag hittade ju naive genom Youtube genom att folk sa att juni fanns och lite mer så jag hade tänkt och testa

Vad är din steam profil länk? Belsebub1976

Vad är ditt namn i verkligheten? Remus

Vad är ditt discord namn? Belsebub #2553

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska vara kriminell

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har kört väldigt många engelska server då vet jag exakt som också hur man ska vara krim för att jag har varit krymp och vissa andra server

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är väldigt bra på att tråkiga faktiskt jag gjorde det när jag var väldigt liten också när jag var typ 11 eller 12 så jag kan nog bidra med ganska mycket

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man måste typ lägga sig ner om jag blir skjuten jag måste verkligen skådespela att jag jag är den som jag är i spelet

Hur hittade du Unive? Jag hittade ju naive genom Youtube genom att folk sa att juni fanns och lite mer så jag hade tänkt och testa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka