Belmincr7 | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Belmincr7

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Patrano/

Vad är ditt namn i verkligheten? Belmin

Vad är ditt discord namn? BynBlock

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Cris Dos Santos han är 26 år gammal han föddes 1992-12-22 han kommer ifrån Brasilien han är halv Argentina han föddes i en liten stad i Brasilien och som barn älskade han bilar så, Cris och hans pappa öppnade en liten bilfirma i Brasilien och det gick bra dom första veckorna men sen kom det Sydamrikanska kriget och dom var tvungna att immigrera till Sverige och där blev Cris uppväxt utan en mor och en bror hans far försökte få jobb i Sverige men han kunde få jobb så hans far börja jobba svart sprang från polisen krigade för att försörja Cris en dag fick Cris ett samtal från polisen att dom hade hittat hans far skjuten utanför ICA och Cris kommer ihåg dom sista orden hans far sa till honom innan han gick bort, Min Son vänner är få och vapen är mer hamna inte bland vapen och droger och gör mig stolt, dessa ord fastna i Cris hjärta så Romeo börja jobba redan som barn han städade bilfirmor dag och natt sen börja han byta däck och tvätta bilar sedan när han fyllde 26 fick han jobb i en verkstad men nu är han sugen på att gå med i ett gäng

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag är en seriös spelare och följer alla regler och lagar som finns på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Alla mina vänner har sagt att det är en bra server och jag har spelat själv på servern fast utan medlemskap så hade inte många fördelar.

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsade.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hade roligt och att köra seriöst och att få mycket pengar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få mycket pengar genom droger och kriminalitet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka