Nekad BELMINCHIO | Ban överklagan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BELMINCHIO

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199195486450/

Ditt Hex-ID: 1100001499ff8f2

Vad är din discord tagg? BELMINCHIO#9380

Vem var det som bannade dig? 520master

Hur lång tid var din ban? Det var Perma ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag gjorde ett fel inom mitt yrke och det står korruption inom yrke

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem valde att banna mig för att jag gjorde ett fel när jag var polis eller rätare sagt jag vart tvingad att göra så, det var så här. jag hade en kompis som vart krim, han villar alltid att jag skulle ge han massa vapen, droger och sånna saker. när jag att i dc med kompisen så tvinngade han mig att ge han massa grejer för annars skulle jag inte vara vän med han och så. och jag är inte en sån person som bara säger åt en på skarpen och så jag gör baraa inte så. men det jag inte fatar då hur han inte kan ha blivit bannad för det var han som sa att jag skulle göra det och att dett inte va någon regel på unive. men sen gav jag till en annan kille som jag träffade på där och han var med i ett gäng och frågade mig ifall jag hade saker och det hade jag, så jag gav honom saker ockå för somsagt jag trode att man kunde göra så för den där föra killen sa ju det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja jag gav folk massa droger eller två stycken och vapen. jag skrev på frågan innan allting så jag pallar inte att skriva det här snälla kolla bara frågan innan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju jag som gjorde fel man får ju inte göra det jag gjorde, men dem sa till mig att det inte var någon regel så jag bara gjorde det för ni ska inte få veta hur det är att prata med den där killen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tror att det var en bann tidigare vad jag kommer ihåg. det var så här jag hade biljakt med en bil och krokade med den här bilen. men så dum som jag var så bara hoppade jag ut och sprang efter så det vart powergaming eller sunt förnuft och jag ångrar mig tro miggggg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle 1. inte lysnnat på den där killen alls jag sulle inte göra det, asså ge han vapen och så det var fel för mig jag skulle ha kollat up det innan jag gjorde dett, Ber om ursäkt!!!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig jag kommer inte att göra så aldrig jag lär mig av mina misstag jag ska sluta tro på vad folk säger från och med nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår för det är ju perma ban och ni kanske inte kan unbanna mig men snälla jag kan prata med ägaren om det här om han vill det ni kan ta ifrån mig min medlem ansökan bara om jag blir unbannad

Nekad, att vara korrupt är strikt förbjudet. Jag nekar denna så du verkligen kan tänka över detta och förstå felet som har begåtts.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka