Accepterad BELMINCHIO | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BELMINCHIO

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199195486450/

Ditt Hex-ID: 1100001499ff8f2

Vad är din discord tagg? BELMINCHIO#9380

Vem var det som bannade dig? 520master

Hur lång tid var din ban? Det var perma ban och när jag pratade eller skrev lite med 520master så sa han att en ban överklagan är den enda vägen ut så jag gör det nu.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Korruption inom yrke.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja det banna mig för att jag och en annan kille gjorde fel och jag ångrar det väldigt mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en kille körde då på serven och jag gav han vapen och droger för han sa till mig att man fick göra så att ta från polisen, och jag började tänka att man inte får göra så. men jag vart tvingad så jag gjorde det, men efter några veckor så får jag en mail på dc om det här då en person ber mig att hoppa in i support. och jag var inte hemma då när han skrev det och då valde han att bara banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså man kan säga att det var lite felaktig ban till mig för det var inte jag som gjorde att det blev så här men det är ju lite mitt fel att jag gjorde det, men jag tänkte att ni bannade bara en annan kille som jag träffade på unive men ni bannade honom som inte ens var med utan ni bannar inte den här killen som tvingade mig att göra det jag gjorde. fine det är mitt jobb jag ska ta ansvar men så som den där killen pratar med mig så är jag tvingad ni ska bara vet hur eller vad han gjode. och jag hoppas att ni kan förstå detta.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tror att det var engång om jag inte har fel men det var för att jag powegamma och jag har lärt mig av minna mistag jag har tänkt dem 3 veckor jag vart bannad igenom att jag inte ska försöka göra fel igen men nu har jag gjort det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte lyssnat på honom och inte litat på han. det han gjorde var fel och det var han som gjorde så att det vart kaos för mig och en annan kille som inte gjorde något som ni endå banna men nu är han unbannad så vi behöver inte prata om han nu

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig, jag kommer inte lita på folk eller inte alla iallafall för om jag gör det kommer det till slut leda till det här och det jag hoppas nu är att ni tänker på hur jag hade det också och att inte bara gå utifrån att jag gjorde korruption inom yrket och jag kan respektera att ni kanske inte kan göra det men isåfall borde ni perma banna den killen som tvingade mig att göra massa saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag och jag respekterar det men tänk på det. och jag önskar mig skälv lycka tlll!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka