Nekad Bella02 | Ban Överklagan {Barbiee.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bella02

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199799701889/

Ditt Hex-ID: steam:11000016da39181

Vad är din discord tagg? Bu1920

Vem var det som bannade dig? xbarbiee

Bild på banmeddelande: IMG_6497.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för Fear rp och mild powergaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Tobbe ringde mig för att han ville va och jag litade på tobbe för han är min bästa vän och när jag kommer till Alexandras privat hus och går in mot vardagsrummet så tar han upp ett vapen och jag springer iväg på ren instingt för jag blev ju rädd och sen skjöt han mig och min vän som är icke medborgare och jag glömde rpa på skador för var så förbannad på han för att han ljög för mig. Jag blev somsagt bara rikitigt stressad och fick bara på impuls sprang där ifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktig då jag fear rpade villket bara var mitt fel och jag är så ledsen över det och vill bara få spela igen. Men dock vem fan skjuter någon i sitt egna hus? Tobbe var min vän och jag skulle bara hällsa på honom för skojs skull och då blir man liksom riktad vapen mot när man kommer in. Och han dödade min vän som bara stod där med händerna uppe liksom varför ens? Han hade ju brist på social rp han med så det var inte bara jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej detta är första gången jag blir bannad här jag har faktiskt haft det riktigt roligt här på unive i några månader med en rolig social rp och rolig rp ifrån min sida.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte springa iväg och att inte rpa på skadorna. Men ifall samma sak hade skett igen så hade jag stått stilla och hållt up händerna och absolut inte sprungit där ifrån. Jag hade även inte kallat han ful när jag låg ned men jag var somsagt riktigt stressad och visste inte vad jag skulle göra. Jag hade kunnat stå stilla och hållt upp händerna somsagt och haft en social rp men det var även brist på social rp ifrån tobbes sida!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jaaa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka