Nekad Bektor | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bektor

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/?l=swedish

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Bektor#6260

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2005

Berätta om din karaktär. Ja min karaktär heter Bertil och han växte upp i en familj med en mamma och en farsa när han var 16 år så dog hans föräldrar av en skotlosning. Men livet rullade på och han bodde med sin mormor men när han var 18 så flyttade han. Han tog körkort och skaffade sin första bil. Med de pengarna han fick av sin mamma och pappa när de dog. Sen hade han stora drömmar att få jobb på mekonomen att laga bilar. Och hans känslor är att han har gått över saken när hans föräldrar dog.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en go grabb och jag är trevlig inte sur. Jag kommer att bidra med rolig energi.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är för att det är den bästa servern jag har hittat och den är skit bra jag älskar den.

Hur hittade du Unive? Jag tittade på tik tok så såg jag en twitch streamer som heter cosomo och han rekomendera den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara snäll go grabb.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få ett jobb på mekonomen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? inte jätte aktiv men jag går in på den när det är lite folk på unive men jag kör mer på unive.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top