Nekad Bektor | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bektor

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Bektor

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Amar money är 23 år gammal. Han är lite blyg men samtidigt gillar han roliga utmaningar. Amar har inte så bra ekonomi då han haft en jobbig o fattig uppväxt. Amar växte även upp med bara sin mamma och bror då hans pappa dog när han var tre år, han dog inom gängkriminalitet. Därför kanske Amar vill göra hämnd någon gång. Amar, hans bror och hans mamma bodde i en 1 rummare, och delade på två madrasser på golvet, för att få lite sömn. Amar hade iallfall en väldigt knackig uppväxt, men han klarade sig ut. Amar är omtänksam och lugn. Han gillar att ha mycket kompisar och han är kreativ och han vill bli framgångsrik efter sin jobbiga uppväxt.
Amar växte även upp tillsammans med sin tvillingbror Allan. Amar och Mousa var bästa kompisar och gjorde allt tillsammans, tills för 2 månader sen, när Mousa avled i ett gängkrig. Amar har alltid varit tveksam till den kriminella miljön, men nu när både han bror och pappa har mördats, har han fått andra tankar i hjärnan. Amar känner sig nu smått deprimerad då han inte har så många kvar i sin närhet längre. Detta kanske kommer få Amar att gå en mörkare väg i livet, den kriminella vägen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög och rolig rp som kommer leda till bra scenarion. Jag har rpat både polis och kriminell och på båda de ställen så krävs det hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att ibland så "förlorar" man scenarion, precis som i verkligheten, att ibland går det dåligt. Man ska inte spela bara för sin egen underhållning, utan man ska komma ihåg att motparten också ska få ha en chans att ha roliga scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst exempel påå regler, sunt förnuft, rdm, vdm, nlr mm

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på unive i 2 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NE

Nekad.
Anledning:
Plagiat.
Länk till ansökan du plagierade från:

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka