Nekad Bektor | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bektor

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198316038487/

Ditt Hex-ID: http://www.steamcommunity.com/profiles/76561197964265196

Vad är din discord tagg? Bektor#6260

Vem var det som bannade dig? Kalle320

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: streamsnipe ~Kalle320. Återstår: 29 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han var live på twitch men sen stängde jag ner den för man hör andra prata då. Men så skulle jag hämta min bil men den var inte vid bärgaren så jag gick till ett garage men då var han där och när jag skulle gå in i garaget så blev jag kickad. För saken är att jag sa skulle säga hej för jag brukar göra det men jag han inte. För blev kickad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stängde av cosomos live på twitch för man hör andra prata då så det blir jobbigt att höra massor av röster prata samtidigt som när jag skulle prata med andra i rp sen skulle jag till bärgaren men min bil var inte där och så sprang jag till ett garage och då såg han mig där för jag skulle bara gå fram och säga hej men jag hade inte på hans live. sen när jag skulle gå in i garaget så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja: Jag tycker det för att man kan inte banna någon som går till ett garage men man vet inte att det var just han för jag var inte inne på hans stream. så jag visste inte att det var han men sen när jag skulle in i garaget så blev jag bannad. Och det stod att jag streamsnipade när jag inte var inne på hans stream han kan inte bara banna nån i 30 dagar för att tro att han tittar på hans stream när jag skulle in i mitt garage för dom var precis där.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag försökte sno bilar för jag visste inte att man inte fick sno bilar om man inte hade kriminell rollen så då hade jag ingen aning men sen fata jag så kommer aldrig göra om det och jag lärde mig av den. Och jag hade inget att göra på 7 dagar för denna servern är den bästa som finns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte gått till det närmaste garaget för han var tydligen där och hur fan ska jag veta att han var där när jag inte var inne på hans stream. Man kan inte banna någon som inte är inne på hans stream men bara för jag är nära honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska vara nära folk för det kan vara streamsnipe. så absolut har jag gjort det men man kan inte banna någon för att man inte ens är inne på hans stream. Men att jag är nära han för jag ska hämta min bil.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
varför bannade du mig i 30 dagar för streamsnipe

Tillbaka