Accepterad Beko | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Beko

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Beko0345/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Beko#5911

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Smith och är 22 år gammal. Utseende: Svarta braids till nacken.189 cm lång, bruna ögon och mörkhyad. Abdi gillar att ha på sig dyra kläder tex som Armani, Gucci, Hugo boss osv. Han älskar färgen svart och en dyr kavaj som han använder mycket speciellt på dejter för han gillar den så mycket. Abdi hade älskat en Audi eller Mercedes. För dom är så sköna att sitta i och så snabba och sköna att köra runt med och man får värsta kicken när man lägger händerna på ratten och börjar gasa. Abdi hade en jobbig uppväxt och hans familj va inte så rika och låg dåligt med pengar. Så han hade it så många vänner så han brukade komma hem helt ledsen och ingen ork att plugga och att knappt gå till skolan eftersom han visste vad alla tyckte om honom och att de flesta var rasister. Runt honom så var det mycket droger och våld men hade ville inte vara som dom han ville ha ett stort namn i framtiden med vita pengar och inte blev blood money. Så är han kom upp till gymnasiet så började han plugga och plugga. Men allt gick i skitet när han bill ditt satt för ett mord och när han kom ut så var han en ny människa och sket i jobb och skolan och började med droger och skit. Personlighet: Snäll. Omtänksam om man förtjänar det, lätt arg, Gillar bilar, Gillar Sommaren, Gillar att vara med vänner och chilla och vänner och familj framför allt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli verifierad på denna servern eftersom att jag sett potential i server och ser att det kan va en bra server i framtiden ifall man sätter på whitelist och alla som verkligen vill rpa och vill köra seriöst kan bidra med scenarion. Vissa är sköna att rpa med på servern och det finns en del bra och roliga rpare på servern som lockar folk och lockar mig till en verifierad person. Jag har mycket social rp och går it bara efter makt och pengar vill få in den sociala rp på servern och att man inte alltid måste skjuta och grejer. Ni har också bra scripts men det kan finnas förbättringar har och där. Samt om man blir whitelistad så gör det att man vill spela mer på servern. Jag kommer att bidra med bra rp,inget lall

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt det verkar vara roliga folk att spela med och det händer mycket och man kan hitta på mycket och så samt att det behövs alltid en server att maina och tänkte testa denna

Hur hittade du Unive? Körde på den när den hette multistaden men slutade och har börjat nu och behövde ta whitelist igen tydligen

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skaffa många vänner ig och ha så roligt som möjligt med mycket socialt rp. Kanske joina något fet gäng men ha ett bra och stadigt rp inom de.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vet inte riktigt tänker att de går som de går o så får vi ser va det tar mig. Som man brukar säga skådisar har manus och rpare måste man improvisera.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte riktig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka