Nekad beke99991 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

beke99991

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Ditt discordnamn: beke#0970

Ange ditt födelsedatum 21 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? Det finns väldigt många anledningar till varför jag vill bli staff på unive jag kan ta och börja med dem största/viktigaste anledningarna. okej så allting började för ungefär 1 månad sen det var när jag var ute på patrull som polis, vi kom till torget och det första jag ser är bara lall efter lall alltså det var helt sjukt tyckte jag hur mycket lallare det fans på torget och det var den dagen jag bestämde mig till att bli server vakt och jag lyckades. Som servervakt har jag gjort småa saker som att kickat/sv bannat några lallare samt regelbrytare men sen så kom jag på att jag som serverakt kan inte påverka servern så mycket förutom att bara kicka/ banna folk och ta bort några övergivna bilar på gatorna, så jag bestämde mig till att göra ett försök till att bli staff och vi får se om jag lyckas eller inte. Så den största anledningen är att jag vill få bort LALL jag har tröttnat på det så himla mycket det var inte en så stor grej för ungefär 8 månader sen men nu skulle jag säga att det är en av dem största problemen på servern. Att personer bara går in på servern från fivem listan utan att veta något och det första de gör är att gå runt och slå ner folk, det är vilka typer av människor jag vill få bort från servern. De som inte bryr sig om att det är en rp server de som spelar på servern som om det skulle vara gta rp, det är de typer av människor jag vill få bort från denna server

den andra största anledningen till att jag ansöker till staff är för att bidra med något till servern jag älskar denna server Jag kan inte hjälpa med att donera pga att mina föräldrar tycker att den ät slöseri på pengar att spendera online om de inte skulle varit så så skulle jag glatt donera till servern.

och nu när jag har spelat på servern i ungefär 1 år så vill jag ta ett större ansvar på servern inte bara som servervakt jag vill påverka servern på ett positivt sätt genom att minska lall jag vet att det är en väldigt stor grej lall men om vi skulle typ kunna ta lite mer fokus på att minska lall så tror jag faktiskt vi skulle kunna göra det.

Jag vet att jag bara är 13 år men jag tror att jag skulle kunna hantera äran att vara staff ni kanske inte tycker att jag som 13 år är tillräckligt modig för detta ansvar men jag tycker att jag i alla fall borde få en chans och jag fattar helt och hållet om ni sen vill demota mig från teamet men jag vill få en chans först

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? det beror kan bero på om det är veckodagar eller helg/lov just nu på loven så spelar jag på unive ungefär 3-5 timmar per dag men jag kan höja det till 6-8 timmar om jag blir godkänd på vekodagar så har jag lite frididst aktiviterer som jag gör men jag skulle säga att jag kan va på servern ungefär 2-5 timmar på veckodagar kanske ibland upp till 7 timmar på veckodagar

grejen med mig är att jag vaknar 6 nästan varje dag även på loven och jag skulle säga att det är mest lalla på morgonen typ 6-8 och jag kan spela från 6-23 på helgen (med pauser så klart) så att jag skulle säga att jag kan vara online väldigt mycket

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelar sedans 2021 december ungefär vid jul men det kontot har jag tappat bort lösenordet till för länge sedans så att på det nuvarande konto som jag har nu har jag spelat i snart 4/5 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? /kick [id] (anledning) man kicker en person från servern men den kan komma tillbaka direkt (servervaker och staff har tillgång till detta kommando)
/svban [id] (anledning) men bannar någon från servern i 60 minuter (servervaker och staff har tillgång till detta kommando)
/dv [radius] man tar bort bilar från gatan i en radius runt om dig (servervaker och staff har tillgång till detta kommando)
/revive [id] man helt enkelt revivar någon (servervaker och staff har tillgång till detta kommando)
/toggleid man ser id speccar utan att behöva hålla in en knapp (servervaker och staff har tillgång till detta kommando)
/spawnmenu man kommer till spawn menyn där man väljer typ vilken karaktär man vill spela på (alla har tillgång till detta kommando)
/NOclip man kan noclippa och flygga överallt (staff har tillgång till detta komando)
/spec to specterar någon (staff har tillgång till detta komando)
/spec off man slutar specca någon (staff har tillgång till detta komando)
/bring [id] man hämtar någon till dig (staff har tillgång till detta komando)
/goto [id] man teleporterar till en spelare (staff har tillgång till detta komando)
/sqlban [id] [dagar] [andledning] man bannar någon i en viss tid (staff har tillgång till detta komando)
/ban [id] [anledning] man bannar någon permanent från servern

Såklart finns det många mer kommandon men de kan jag inte tyvärr och så finns det kommandon om man är högre uppsatt

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag skulle säga kriminell pga att jag aldrig har rpat som kriminell och vet ej hur saker går till där borta. Men jag skulle säga att jag är mest redo att jobba i jobb området så jag skulle uppskatta om jag hamnade i jobb delen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka