Accepterad Behind you | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Behind you

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199445321527/

Ditt Hex-ID: 110000158842737

Vad är din discord tagg? BehindYou6029

Vem var det som bannade dig? Okänt blev bannad på discord, bannlyst men är ej medveten om jag blev bannad på Unive rp ig

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: bild_2024-05-28_205545231.pngbild_2024-05-28_205557712.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Centic Montage #1 skickades i icke medlemar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att min kusin valde o pranka mig o trodde inte de skulle bli så stor grej om han skicka runt i hela min discord ett montage som jag hade för längesedan och jag hade det sparat någonstans och han posta den på youtube sen tog han länken och skicka till alla mitt gamla montage, jag tog ner det nyligen när jag fick reda på det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om jag ska va ärlig tycker jag att de va min kusins fel för att han la upp det och jag tycker att det var mitt fel också lite för att jag lät han va på min data, de kommer inte hända igen jag lovar!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Är inte medveten om några tidigare bans kan ha varit suntförnuft, 30 mins ban kanske?

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte låtat han va på min data utan att vara medveten om det jag har nu säkrat till min data och bytit lösenord så inte han kan komma in till nästa gång eller någon annan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de är jag medveten om, hoppas ni kollar snart. C:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka