Inaktuell Behöver inte kolla på denna. Har fått unban😄

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mani.1

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198257655328/

Ditt Hex-ID: 110000111b9ce20

Vad är din discord tagg? amo.mani

Vem var det som bannade dig? Halavista Anti-Cheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Var inte en staff. Men har ingen aning varför anti cheatet bannade nästan alla spelare i fivem (de som kör på servers med denna ac) Philip320 vet också inte varför detta har hänt och ändå om jag inte använder fusk så blir jag bannad fortfarande, det är ju jätte skumt att ett anti cheat ska göra detta mot en vanlig spelare som inte har gjort något fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade inte innan. Jag kom hem efter ha varit ute och skulle bara in för att spela men så kom det bara upp från ingenstans, utan att jag spela tidigare idag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag klassar det som en felaktig ban. Jag har inte haft något fusk i unive och jag är så besviken på själva anti cheatet då jag ska bli bannad och inte få kunna rpa i den tiden jag hade planerat spela.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina bans förut var temporära och blev mest unbannad av de flesta bans jag har fått tidigare. Kommer också inte ihåg vilka bans jag har fått tidigare då jag inte blir bannad varje vecka eller allmänt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ...

Har du lärt dig någonting efter din ban? ...

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka