Inaktuell Begnt Johansson | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Begnt Johansson

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Matte

Ditt discordnamn: Begnt Johansson#2550

Ange ditt födelsedatum 04

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Staff igen för att det är kul att få ställa upp & hjälpa till, ta hand om servern och se till att det blir en roligare och säkrare plats för alla andra spelare. Jag erkänner att dem 2 andra gångerna jag varit Staff, kunde jag inte allt inom yrket. Visste en del saker, men visste inte allt. I alla fall tillräckligt! Nu är det en ändring på det, vill verkligen få vara med lära mig av det. Så jag kan hjälpa till så mycket som möjligt.

Själv är jag duktig på en del sätt, jag är social. Kompetent och vågar verkligen visa framfötterna beroende på hur jag känner + hur hen beter sig! Vill bli delaktig med Staff teamet, för jag känner en del personer inom Staff yrket. Både personer som varit förut, + som blivit nu. Vore extremt kul att få vara med dem och göra Staff arbete osv osv.

Men annars så gör jag detta för jag vill hjälpa servern med det bästa, se till att Unive fortsätter bli större + en roligare och socialare RP.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är rätt så aktiv, eller har varit aktiv. Har inte varit så aktiv det senaste, för det varit julafton osv. Men annars är jag aktiv, beroende på hur min dag ser ut helt enkelt. Är det en ledig dag och jag känner för att köra, ja då kan jag vara aktiv runt 10 timmar. Ibland mindre, ibland mera. Beror helt på hur min dag ser ut!

Men har lite problem IRL, inte problem. Har bara tänkt på en del saker IRL, personliga saker. Jag mår bra ja, på sätt & vis. Så kommer inte kanske vara aktiv hela tiden, men jag hoppas vi respektera det. För annars när jag väl är online och arbetar, så kommer jag se till att jag gjort det mesta, och bästa.

Hur länge har du spelat på Unive? Snart 1 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit Staff 2x gånger förut.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Från allra första början så ville jag inte bli Kriminell ansvarig, för jag trodde det var tråkigt. Men själv insåg jag att alla områdena är roliga, men det handlar inte om att dem bara ska vara roliga. Du ska också själv tycka att du vet hur man gör, och att du kan jobba inom det yrket. För då har man större chans att bli bättre på det, kanske till och med komma högre upp med just den jobbet. Själv så tycker jag alla är roliga, vad jag gillar mest. Är antingen Support ansvarig, kriminell ansvarig och Donations ansvarig. Tycker SV ansvarig är kul också, men vad jag kommer satsa på är donations ansvarig för hoppnings vis.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka