Nekad Beetlejuice | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Beetlejuice

Aktiv Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
54
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? beetlejuice019

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karatäör heter Juan Mirza, han kommer ifrån Mexiko och är halv kurd. Han flyttade när han var 2år och flydde till en stad i svergie som heter "unive" han gick på dagis och när han börja 7an så började han hänga med de så kallade "orten grabbar" Han började han få kriminella vänner och började kriminella o sedan gick han med GSF. de gick ganska bra i GSF. Juan blev högra hand. Bossen blev dödad och han blev den nya bossen. Han fortsatte och bli kriminell och försökte fixa mat på bordet till sin syster och mamma! han har fixat mycket pengar och även fixat massor av vapen! killen är en stor kriminell och har även tagit över GSF. Efter ett tag så blev han efterlyst av polisen och blev gripen. Han skulle sitta 5 år för mord, när han satt i fängelset så bröt hans mamma och syster kontakten med han. Efter 4,5 år så kom han ut och fick reda på att hans syster och mamma hade flyttat. Han blev irriterad och när han drog till Grove Street så var ingen av de gamla kvar. När de såg han så jumpa man Juan och då tappa han det. Han hade gömt vapen i en skog och tog sin gamla revolver. Han drog till Grove Street och skulle skjuta mot de men sen kommer det barn och han drog därifrån

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social rp och rolig rp. Utveckla jobb rpn som till exempel om jag är chef så jag bidra genom att vara aktiv och att Inte spela för makt och pengar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man gör det mycket svårare och roligare scenarion. Alltså väl planerade scenarion om vi ska storma så gör man från olika håll

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget speciellt men att jag har spelat på unive under en lång period

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka