- Meddelanden
- 189
- Reaction score
- 54
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxi
Vad heter du IRL? Daniel
Vad heter du på discord? beetlejuice019
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? Snart 3 år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo jag kommer se till att jobbet är aktivt. Jag har varit chef över flera jobb så jag vet hur man hanterar en chefsposition. Sen kommer jag anställa många. Sen kommer jag anställa väldigt aktiva samt mogna individer. Det spelar verkligen ingen roll om de är unga eller äldre.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på flera jobb där jag har varit chef. Genom detta så har jag lärt mig hur man hanterar *openpanel* och hur man tar intervjuer. Jag har också varit Boss och Vice Boss i många gäng så jag vet hur man är en ledare. Jag har varit chef på flertal jobb så jag vet hur man tar intervjuer, hanterar panelen osv. Men jag har också varit anställd hos taxin men det var för ett tag sen.
Hur ofta kommer du vara inne? Ungefär varje dag.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.
Vad heter du IRL? Daniel
Vad heter du på discord? beetlejuice019
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? Snart 3 år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo jag kommer se till att jobbet är aktivt. Jag har varit chef över flera jobb så jag vet hur man hanterar en chefsposition. Sen kommer jag anställa många. Sen kommer jag anställa väldigt aktiva samt mogna individer. Det spelar verkligen ingen roll om de är unga eller äldre.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på flera jobb där jag har varit chef. Genom detta så har jag lärt mig hur man hanterar *openpanel* och hur man tar intervjuer. Jag har också varit Boss och Vice Boss i många gäng så jag vet hur man är en ledare. Jag har varit chef på flertal jobb så jag vet hur man tar intervjuer, hanterar panelen osv. Men jag har också varit anställd hos taxin men det var för ett tag sen.
Hur ofta kommer du vara inne? Ungefär varje dag.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.