Ej Antagen Beetlejuice | Chef-jobb ansökan [marja lisa] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Beetlejuice

Aktiv Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
54
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja Lisas

Vad heter du i verkligheten? Daniel

Vad heter du på discord? Beetlejuice019

Ange ditt födelsedatum: 11 Mars 2007

Hur länge har du spelat på Unive? 4 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Ja, jag har tidigare erfarenhet av att leda team och projekt, vilket har gett mig en stark grund i att hantera både människor och processer. Jag har lärt mig att lyssna aktivt och anpassa ledarstilen efter individernas och gruppens behov, vilket främjar motivation och effektivitet. Genom att arbeta strukturerat och tydligt med mål och uppföljning har jag lyckats leverera resultat även under press. Detta hjälper mig att skapa en positiv och produktiv arbetsmiljö, där alla känner sig engagerade och ansvariga för gemensamma mål.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer med det här jobbet är att växa i min roll och bidra till företagets långsiktiga mål. Jag vill utveckla mina ledarskapsförmågor, skapa starka team och driva projekt som har en positiv inverkan på organisationen. På sikt ser jag fram emot att ta mer ansvar och vara med och påverka företagets strategiska riktning.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara relativ aktiv. Kommer vara aktiv under helgerna samt vardagarna. Men mest under helgerna

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka