- Meddelanden
- 189
- Reaction score
- 54
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahamas Mamas
Vad heter du IRL? Daniel
Vad heter du på discord? Beetlejuice#4594
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 1 och ett halvt år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer anställa väldigt många och bra individer så att jobbet blir aktivt för en gångskull. Sen kommer jag också ha fest rätt så ofta och se till att de anställda är aktiva. Sen kan man också ha nåt samarbete med t.ex. gäng och andra jobb. I ju med att jag rpar kriminell så kommer klubben bli kriminell. Sen ska jag på något sätt försöka göra så att man kan typ tvätta pengar genom klubben.
Sen ska jag göra så att vi är bättre än Unicorn så att vi får mer personer som kommer till oss än Unicorn.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit boss i flera gäng så jag vet hur man anställer. Sen så har jag jobbat på en klubb förut så jag vet hur den miljön är och hur kaos det kan bli. Sen så vet jag hur man hanterar löner, f6 menyn samt intervjuer.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Daniel
Vad heter du på discord? Beetlejuice#4594
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 1 och ett halvt år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer anställa väldigt många och bra individer så att jobbet blir aktivt för en gångskull. Sen kommer jag också ha fest rätt så ofta och se till att de anställda är aktiva. Sen kan man också ha nåt samarbete med t.ex. gäng och andra jobb. I ju med att jag rpar kriminell så kommer klubben bli kriminell. Sen ska jag på något sätt försöka göra så att man kan typ tvätta pengar genom klubben.
Sen ska jag göra så att vi är bättre än Unicorn så att vi får mer personer som kommer till oss än Unicorn.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit boss i flera gäng så jag vet hur man anställer. Sen så har jag jobbat på en klubb förut så jag vet hur den miljön är och hur kaos det kan bli. Sen så vet jag hur man hanterar löner, f6 menyn samt intervjuer.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? ja