Beetlejuice | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

Beetlejuice

Aktiv Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
54
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Ditt discordnamn: beetlejuice019

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Därför jag vill bidra med att servern ska få bättre rp. Just nu är krim rpn kaos och märker att många som rpar som krim är väldigt trötta på dess elände. Det finns för många staffs och krim ansvariga som inte vågar stå för sina ord och ta åtgärder. Kort sagt har ingen tillräckligt stora bollar. Jag vill också bli rp ansvarig så jag kan banna dessa personer som inte kan bete sig och förstör för andra rpare så de inte kan rpa i lugn och ro utan att bli störda. Sen samma sak med streamers. Har märkt att folk är lallar framför de och det är inte en bra bild för unive. Jag som staff kommer inte vara partisk har märkt att många staffs är partiska vilket är väldigt tråkigt. Jag har även varit staff på unive förut så kan mina grejer. Jag kommer även att ta åtgärder då jag vågar och inte är konflikträdd.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Krim rpn är lite sisådär, finns mycket som kan ändras och förbättras. Men kanske rpn mellan poliser och kriminella. Många poliser rpar inte utifrån "Sunt Förnuft" samma gäller kriminella. Rpn mellan båda parterna är ej så bra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ja att kommunicera med staff och hitta lösningar. Det är väl att ta faktiskt våga ta åtgärder. Märker att många inte vågar ta åtgärder vilket är ett problem. Sedan att samarbeta och skicka personer som förstör rpn. Jag som person är inte konflikträdd och tvekar inte på att ta åtgärder.
Men vi säger att jag är kriminell ansvarig då kommer jag prata ihop mig med andra staffs och kolla vad de tycker och vad de har för åsikter när det t.ex. gäller någon som har gjort regelbrott. Att man kollar vad andra också tycker så att man inte tar ett beslut som andra inte håller med. Det är viktigt och kolla vad andra också tycker.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det som är viktigt är att man ska bete sig och inte ha för mycket luft för man är staff. Känns som att många staffs har mycket luft samt attityd för de har en specifik roll. Sen att man ska vara trevlig och rättvis. Men det som är viktigt att tänka på är att vara ett bra ansikte för unive så att folk inte tror att unives staff är otrevliga osv. Men som staff är det viktigt att alltid vara trevlig för ingen gillar en otrevlig staff direkt. Sen att man ska vara rättvis och inte partisk. Tycker att det finns vissa staffs som är partiska och det kan vara problematiskt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag går i skolan till 15:30 ungefär och sen gymmar jag eller har träning. Sedan kommer jag hem duschar käkar och pluggar lite sen brukar jag spela. Så jag kommer vara mest aktiv på kvällarna. Sen under helgerna brukar jag vara vaken rätt så sent.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd och jobba inom allt men vill helst jobba inom Donation då jag har jobbat som det förr och tyckte att det var rätt roligt.

Tillbaka