- Meddelanden
- 194
- Reaction score
- 54
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel
Ditt discordnamn: beetlejuice#4594
Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2007
Varför ska just du bli staff? Jo jag har märkt att det är väldigt mycket lall på servern och det förstör serverns rp sjukt mycket. Sen så har jag tidigare erfarenheter som staff och just nu är helpers sega i reports och det är också ett stort problem. När någon ska bli bannad och staffs inte svarar är ett stort problem för då kommer personen iväg utan åtgärder.
Sen så har mycket nytt lanserats och då kommer det förekomma lall på butikerna osv och då kan jag vara där och specca och hålla koll. Jag vill jobba med jobb och rp därför att jag tycker om jobb delen och rp därför då bannar man och speccar roliga scenarion t.ex. Sen jobb därför att jag tycker om det området med jobb.
Jag är osäker om du vill ta in mig 320 men tycker att det är värt ett försök.
Men jag vill också bli jobb ansvarig därför att många nya saker har kommit in och i ju med att jag har tidigare erfarenheter som Jobb Ansvarig kan det vara positivt för mig då jag har tidigare erfarenheter. Sen tycker jag också att hjälpa folk i reports och ge de t.ex. nycklar och jobb.
Jag vill också bli mod så att jag kan bli krim ansvarig så att jag kan förändra krim rpn.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar: 17-21 med pauser
Måndag: 17-21 med pauser
Tisdag: 17-21 med pauser
Onsdag: 17-21 med pauser
Torsdag: 17-21 med pauser
Fredag: 15:00-02:00+ inklusive puser
Lördag: 15:00-02:00+ inklusivepauser
Söndag: 13-21 med pauser
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år och 2 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja
/toggleid
/togglename
/m id
/freeze id
/spawnitem [id] [namn]
/v beetlee60
/ban
/unban hex-id
/goto id
/bring id
/coord
/coords
Kan mycket mer men har glömt
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kan jobba med allt
Ditt discordnamn: beetlejuice#4594
Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2007
Varför ska just du bli staff? Jo jag har märkt att det är väldigt mycket lall på servern och det förstör serverns rp sjukt mycket. Sen så har jag tidigare erfarenheter som staff och just nu är helpers sega i reports och det är också ett stort problem. När någon ska bli bannad och staffs inte svarar är ett stort problem för då kommer personen iväg utan åtgärder.
Sen så har mycket nytt lanserats och då kommer det förekomma lall på butikerna osv och då kan jag vara där och specca och hålla koll. Jag vill jobba med jobb och rp därför att jag tycker om jobb delen och rp därför då bannar man och speccar roliga scenarion t.ex. Sen jobb därför att jag tycker om det området med jobb.
Jag är osäker om du vill ta in mig 320 men tycker att det är värt ett försök.
Men jag vill också bli jobb ansvarig därför att många nya saker har kommit in och i ju med att jag har tidigare erfarenheter som Jobb Ansvarig kan det vara positivt för mig då jag har tidigare erfarenheter. Sen tycker jag också att hjälpa folk i reports och ge de t.ex. nycklar och jobb.
Jag vill också bli mod så att jag kan bli krim ansvarig så att jag kan förändra krim rpn.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar: 17-21 med pauser
Måndag: 17-21 med pauser
Tisdag: 17-21 med pauser
Onsdag: 17-21 med pauser
Torsdag: 17-21 med pauser
Fredag: 15:00-02:00+ inklusive puser
Lördag: 15:00-02:00+ inklusivepauser
Söndag: 13-21 med pauser
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år och 2 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja
/toggleid
/togglename
/m id
/freeze id
/spawnitem [id] [namn]
/v beetlee60
/ban
/unban hex-id
/goto id
/bring id
/coord
/coords
Kan mycket mer men har glömt
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kan jobba med allt
Senast ändrad: