Accepterad beetlejuice | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Beetlejuice

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
190
Reaction score
54
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad heter du på discord? beetlejuice#4594

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Alla dagar

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år och nån månad

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6 ggr

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? Någon som inte abusear sina perms. Någon som kan banna när en person ska bli bannad eller kicka. Den ska heller inte abusea sina perms i t.ex. ett scenario och det kan vara toggleid. Någon som är typ som en staff fast inte och den personen ska vara bestämd och inte vara rädd för att banna.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är en lämplig servervakt därför att jag kan alla commandon och vet hur man använder sina perms. Jag har också varit servervakt tidigare och aldrig fått indraget. Jag har skött mig väldigt bra och inte abuseat de. Sen så är jag bestämd och har inget problem att banna eller kicka någon.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Klok, bestämd, inte rädd för att göra fel och inte abusea perms.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt T.ex. ressa i scenario, när man är hungrig, ressa en polare, toggleid under scenario och banna personer som man hatar

Vet att det inte är en lång ansökan men om jag blir sv så får ni se varför jag är kapabel till de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka