Nekad BEETLE JUICE | Chef-jobb ansökan [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BeetleJuice.

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? autoexprten

Vad heter du IRL? Adam

Vad heter du på discord? Beetlejuice#8274

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 1646

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef just på auto för att jag känner att jag har samlat ihop tillräkligt mycket erfarenhet under den tid jag har jobbat aktuellt vid autoexperten men även sedan tidigare gånger jag jobbat med just bilar. Så jag känner mig redo att flytta upp mig själv till chef då jag känner att jag skulle kunna förbättra autoexpertens företag och förhoppningsvis lyfta upp namnet autoexperten i staden så att det blir mer populärt. Ifall jag hade blivit chef på Auto så hade jag försökt anordna flera möten med de företagen vi har samarbete med och även försökt samarbeta med nya företag då för att förbättra vår ekonomi i autoexperten. Genom att försöka lyfat upp Autoexpertens namn så kommer jag försöka göra rabbatter då och då så attt fler folk kommer. Jag vill försöka ordna rabbatter då och då för att jag känner att de kunder jag tagit som har frågat hur mycket det kostar att trimma har oftast inte råd. Detta leder till mycket färre kunder/sämre ekonomi samt inte så lockande för nya anställda då det inte är så mycket jobb att göra(enligt mina egna aktuella upplevelser). Jag kommer även vilja ha mer möten med alla anställda för en bättre kommunikation och för att alla anställda ska känna sig bekväma med varandra och lära känna varandra bättre. Jag kommer även vilja vara ganska så hård mot de folk som inte jobbar mycket och otrevligt bemötande till kunderna kommer jag var extra hård med isåfall. Så jag kommer försöka se till att alla arbetar och bemöter kunderna på ett moget och bra sätt för att få ett så bra rykte så möjligt av Autoexperten.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag Jobbar just nu i autoexperten och är endast sntälld. Men sedan tidigare har jag varit chef i många arbeten dvs; Brittas,mekonomen,vianor. Under dessa 1 1/2 år jag varit i denna underbara server. Alla dessa arbeten handlar om bilar och därför känner jag att jag skulle passa bra att vara autoexpert chef pga att jag kan hantera ekonomin på ett bra sätt och även lyckas med att få mer kunder att komma.

Berskiv din karaktär? :Det är en 19 årig man som heter Abdi som älskar allt om bilar som t.e.x laga bilar, pimpa bilar och köra sälja bilar. Abdi är en omtänksam och rolig person som bryr sig om andra jätte mycket och han kan till o med bry sig om andra mer än sig själv. Han hjälper så många han kan samtidigt och han älskar chips,godis och läsk. Men Abdi han älskar att ge bort saker så varenda människa som frågar om jag är tomten svara jag ja och frågar ifall dom vill ha nåt i julklapp och då brukar jag alltid ge dom nåt. Abdi gillar att lära känna och prata med nya folk och han har jätte många vänner och är ganska välkänd i multistaden. Abdi gör så många goda gärningar han kan varje dag som t.e.x köpa bil om dom är ny inflyttade,betala folks fakturor om jag har råd och vara så snäll så möjlig mot alla som är snälla mot honom. Abdi har också en bror som heter Kalle som han är med ganska ofta. Vi brukar chilla på nån starndd lite då o då.

Hur ofta kommer du vara inne? 6timmar garanterat

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart detta är den bästa serven någonsin.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka