Nekad BEETLE JUICE | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BeetleJuice.

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
5
Användarnamn: BEETLE JUICE

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198028139830/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Slaktarn

Vad är din discord tagg? Slaktarn AKA RUPANI#8274

Vem var det som bannade dig? det var på discord servern så vet inte

Hur lång tid var din ban? perm antar jag det står inte

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? The user is banned from this guild

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktiskt inte eftersom jag inne varit inne på datorn på hur länge som helst så har faktsikt ingen aning alls

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. som sagt så hade jag inte varit inne på datorn på hur länge som helst men förr då så hete jag endast slaktarn#8274 vilket jag minns att flera gjorde så det kan ha varit en felaktig bann för som jag minns har jag inte gjort något alls så hade varit jätte tacksam ifall ni kunde unbanna mig där för blev även bannad på fiveM för jag var bannad i DC

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig bann kulle jag nog säga för som sagt så hade jag inte varit inne på datorn på hur lång tid som helst ksk 3-4 månader o hc innan det kunde jag gå in på dc så jag har blivit bannad under den tiden jag inte använt datorn vilket är lite konstigt

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej haft några bann på DC innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske borde kollat upp då och då på multistaden

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka