Accepterad BEETLE JUICE | Ban överklagan[Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BeetleJuice.

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
5
Användarnamn: BEETLE JUICE

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198028139830/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Slaktarn

Vad är din discord tagg? Slaktarn#8274

Vem var det som bannade dig? Du har blivit permanent avstängd för: Lallare ~^8Ax3l Vill du överklaga din avstängning?

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Lallare ~^8Ax3l Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad vid dc pga att jag inte gick med i support visste dock inte att de kallade på mig men detta var länge sedan och ångra mig och blev båda arg och besviken på mig själv och skulle jätte gärna vilja bli unbannad på dc. Varför jag blev bannad på fivem servern har jag faktiskt ingen aning om varför eftersom jag kom in i servern ca 3 gången den dagen jag blev bannad så spawnades jag i torget spawn med massor av folk så blev jag bannad och har ingen aning om varför jag blev bannad för lallare när jag precis kom in i servern och jag lallar inte vid rp då brukar jag ta det seriöst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom in i servern precis vid torget spawn och blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle nog säga att det var en felaktig bann eftersom jag just kom in i servern och han inte ens göra något så lalligt

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De flesta har varit felaktiga men en bann som jag minns var när en kille slog mig vid gz många gånger så jag rdm:ade han tillbak och lärde mig efter det att jag ska låta bli och reporta istället

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vad jag ska svara eftersom jag precis kom in i servern och skulle inte ens hinna göra något

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom jag inte hade gjort något

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka