Accepterad BEETLE JUICE | Ban överklagan [Sightly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BeetleJuice.

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198028139830/

Ditt Hex-ID: 1100001040bad36

Vad är din discord tagg? BeetleJuice#7110

Vem var det som bannade dig? Emilia

Hur lång tid var din ban? 20 dagar från början men hon skulle förkorta de till 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Power gaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde alldeles för vårdslöst

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var påväg upp till valmo och han berättade du borde ta MC så du inte blir bannad så jag körde och hämtade en cross men prescis när jag kom in på sandvägen så kom en bmw och körde på mig så den gick sönder. Så jag hämtade en slags mini bil och körde ned dit i hög hastighet tillsammans med en polare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var ingen felaktig bann. Efter jag snackade med Emelia i supportså fattade jag fullt ut varför jag blev bannad. För de sättet jag körde med den bilen i en sandväg är för orealistiskt+ den bilen jag valde var ju inte heller så passande till just den miljön. Så jag förstår och kännde efter att jag snackade med henne att jag gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De flesta har varit felaktiga men en bann som jag kommer ihåg under min 1,4 månader som jag spelat på serven var när jag kom in i serven efter nån månads pause så hade de ändrat reglerna med /me så jag använde /me för mycket och blev därefter bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade istället både kunnat köra Mycket lugnare och valt någon mer passande bil eller väntat till mekonom skulle fix min cross.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Jag har både lärt mig valet av bilen under den vägen och att jag ska vara mer försiktig med hastigheten
(visst dock detta sedan innan men tänkte inte på de just denna stund då jag begick detta fel.)

Har du läst våra regler? Ja

Tänk även på att du måste RP'a skadad om du krockar nästa gång, det klassas också som powergaming om man inte gör det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka