Accepterad BEETLE JUICE | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BeetleJuice.

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
5
Användarnamn: BEETLE JUICE

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198028139830/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: [MS13]P. Hermendez

Vad är din discord tagg? BEETLE JUICE#8274

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combattlog

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att de trodde att jag combatloga eftersom jag lämnades just då jag låg död

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med en kompis o så var jag i en bil och gick ut i den så kom det två styckna i en bil o ba höll ett vapen och sköt mig vet ej varför men så låg jag död där och då krashade spelet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban eftersom spelet kraschade så var absolut inte meningen att lämna men de två grabbarna som bara sköt mig borde däremot bli bannade för grov RDM eftersom de bara kom upp och sköt mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja många av dessa banns har ju varit felaktiga typ som en gång då de skedde nåt grovt så var jag i närheten och råkade bli bannad men blev ju unbannad efter och så har jag dödat en killei greenzone eftersom han försökte slå mig där men har lärt mig nu att även ifall de händer någon rdm vdm osv så ska jag bara reporta då och inte göra nåt dumt tilbaks

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet faktiskt inte eftersom de krashade

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet ej hur jag ska svara på frågan eftersom de kraschade

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka