- Meddelanden
- 86
- Reaction score
- 5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198028139830/edit/info
Ditt Hex-ID: 1100001040bad36
Vad är din discord tagg? [BlueFace]#8274
Vem var det som bannade dig? Eken
Hur lång tid var din ban? 1 dag 23 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning faktiskt
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag snackade med min vän han berättade att hans vän blev överkörd av saben och jag såg det framför mina ögon så jag sprang fram till saaben och frågade va fuck han håller på med så fortsätter han säga att det är hans egna fel han sprang framför min bil. Jag sa sedan åt han att dra åt helvete och sparkade på bildörren och blev där avstängd i 2 dagar
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig så är det en felaktigbann då jag själv tar RP väldigt seriöst eftersom jag tycker det är extremt roligt och undehållande. Så jag hade varit jätte tacksam ifall jag kunde få en extra changs då jag väldigt gärna vill spela nu under helgen.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. a
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske tagit allt mildare och bett han att åka ifrån utan några sparkar på bilen
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001040bad36
Vad är din discord tagg? [BlueFace]#8274
Vem var det som bannade dig? Eken
Hur lång tid var din ban? 1 dag 23 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning faktiskt
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag snackade med min vän han berättade att hans vän blev överkörd av saben och jag såg det framför mina ögon så jag sprang fram till saaben och frågade va fuck han håller på med så fortsätter han säga att det är hans egna fel han sprang framför min bil. Jag sa sedan åt han att dra åt helvete och sparkade på bildörren och blev där avstängd i 2 dagar
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig så är det en felaktigbann då jag själv tar RP väldigt seriöst eftersom jag tycker det är extremt roligt och undehållande. Så jag hade varit jätte tacksam ifall jag kunde få en extra changs då jag väldigt gärna vill spela nu under helgen.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. a
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske tagit allt mildare och bett han att åka ifrån utan några sparkar på bilen
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har du läst våra regler? Ja