Nekad BEETLE JUICE | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BeetleJuice.

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198028139830/

Ditt Hex-ID: 1100001040bad36

Vad är din discord tagg? BeetleJuice#7110

Vem var det som bannade dig? kasper

Hur lång tid var din ban? 10 dagar men nedkortat till 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och en snubbe hamnade i slagsmål vid stranden som expanderade till början av parkeringen vid piren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag höll på snacka med en tjej så kom en person i kostym fram och avbröt mig så sa jag till han att sluta avbryta men han brydde sig inet och var dryg tillbak så höll vi på tjafsa där vid parkeringen i piren. Detta Tjafset ledde till att han började att utmana mig på slags mål och sa att han skulle ''knulla mig'' och massa sådana ord. Jag sa till han vi får de i stranden där borta för de är för mycket folk här. Han gick med på de och vi satck till stranden. Precis när vi började så fick jag ned han i backen och han blev svin arg o sa att han kommer knulla min mamma o massa sånt när han låg knockad. Han gick upp och började slå ned mig direkt och jag gjorde samma sak. Tillslut sa jag de räcker nu okej! han sa ''ja''. Så jag gick tillbak till pirens parkering så kommer han springandes och slår ned mig vid början av parkeringen. Min jobb kolega såg detta så han gav sig på den snubben som slog ned mig. Så den killen som slog ned mig han sa att han kommer ringa massa på mig och de kommer med AK-47 och kommer peppra ned oss, och sedan försökte han slå ned både mig och min jobbkollega.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Efter jag snackade med kasper i support så fattade jag varför han bannade mig osv så jag förstår att han gjorde som han gjorde. Så detta var inte en felaktigban då slagsmålet i stranden ledde till ett slagsmål i öppen plats.
(dock så förflyttades slagsmålet längst ned vid parkeringen där inte mycket folk va men det var ju såklart fortfarande en öppen allmän plats) Men det var såklart fel att vi började slåss där. Men Lall tycker jag inte stämmer bra till eftersom vi inte lallad. men däremot Suntförnuft

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Under den tid jag varit i serven alltså över 1 år och 3 månader så kommer jag inte riktgigt ihåg alla mina bans. Men en bann jag minns var när jag hade tagit en lång pause från fivem så kom jag tillbak och så använde jag /me rätt ofta eftersom jag var van med de men precis då så hade de införts nya regler så jag fick en bann för att jag använde /me för mycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Låtit bli att acceptera fighten från början. Men de hade varit bättre senario ifall han inte slog mig en extra gång vid parkeringen, för vi hade en deal nere vid stranden att vi var färdiga med att slåss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Att försöka undvika såna här personer och inte acceptera alla såna här fight utmaningar

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka