Accepterad BEETLE JUICE | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BeetleJuice.

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
5
Användarnamn: BEETLE JUICE

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198028139830/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: [MS13]P. Hermendez

Vad är din discord tagg? Abdi#8274

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combattlog,fearRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de trodde att jag combatloga vilken man skulle tro ifall jag bara lämnas under ett scenario fast de crashade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med n¨gra vänner typ 4 st och så var det andra där bredvid några meter bort och vi höll på med våra vapen med deals och så helt plötsligt so kom det fram 2 st grabbar i en bil med pistol vilket är konstigt att de ger sig på 4 st med vapen och då så spranga jag gömde mig bakom bilen med pistol och när de började skuta så hackade mitt fivem jätte mycket och fick FPS inpackt och det kraschade så det var ite meningen att kombatloga eftersom mitt fivem kraschade och brukar krascha rätt ofta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså förstör att de reportade mig eftersom jag lämnades ur spelet skulle gjort samma ifall det hände mig men det var inte med meningen alls att lämna ju .

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad flera gånger felaktiga banns typ alla har varit det och har tagit bra lärdom av de att man t.ex ska reporta någon som slår en vid greenzone istället för att slå tillbak. men de andra har jag inte kunnat hjälpa då de har kraschat sen tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte faktiskt eftersom de kraschade

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte hur jag ska besvara denna fråga eftersom de kraschade

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka