Accepterad BEETLE JUICE | Ban överklagan [Albooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BeetleJuice.

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198028139830/edit/info

Ditt Hex-ID: 1100001040bad36

Vad är din discord tagg? [BlueFace]#8274

Vem var det som bannade dig? Cr0zz

Hur lång tid var din ban? 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: OOC-ingame och /me abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Du har blivit avstängd för: OOC-ingame och /me abuse

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ta jobb vid auto experten men chefen var stilla i några minuter jag upprepade om han hörde mig men han svarade inte så använde jag /me hallå tll han så vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Efter jag snackad med Cr0zz så förstodd jag jag har alltid varit van vid att man får skriva /me och använda ordet muskel så efter han förklarat att det inte är tillåtet så förstodd jag att jag gjorde fel och kommer därmed aldrig använde de vid sådana tillfällen ig om jag blir unbannad

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. a

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte skrivit /me

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag

Har du läst våra regler? Ja

Jag anser att du har ny förståelse över hur våran OOC regel fungerar och är på en förbättringsväg inom rollspelande. Jag kommer att häva denna bannen men vill att du ska denna överklagan i ditt bakhuvud nästa gång någon inte svarar dig som tidigare gjorde. för att inte bli bannad för dethär i framtiden kan du istället bara öppna chatten och skriva fritt så kommer din text komma till lokal ooc och du riskerar därmed ingen form av avstängning.

Tillbaka