Accepterad BEETLE JUICE | Ban överklagan (Actys)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BeetleJuice.

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
5
Användarnamn: BEETLE JUICE

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198028139830/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: [MS13]P. Hermendez

Vad är din discord tagg? Abdi#8274

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? poorRP snackar ooc in game

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att några reportade mig att jag snackade ooc fast de höll på med VDM i green zone

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var där vid bilfirman där man tar ut fordon så är de några där som fösöker stjäla min bil och säger jag kallar gudarna på dig o så backar han på mig och sen hoppar ut så säger jag jag har redan reportat dig och helt plötsligt blir jag bannad för det!!!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde väll inte fel vad jag vet eftersom han vdm i grönt gräs och jag sa då jag kommer kalla gudarna på dig och efter han gick ut så sa jag jag har redan reportat digreportade honom

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de flesta har varit felaktiga banns eller att jag blivit slagen vid grönt gräs och då så dödade jag en person som slog mig utan anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen aning eftersom han vdm i grönt gräs och frösökte stäla mitt fordon ochdå sa jag att ja kallar gudarna och sa att jag reportat vilket jag får göra väll ifall han håller på att backa på mig o stäla

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska vara tyst och ba reporta personen som gör fel

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka