Ange ditt födelsedatum: 3 November 2002
Vad heter du på discord? Beeengaan#7330
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 323
Hur aktiv kommer du att vara? är hemma efter 14 så mellan då till 22-23
Vad heter du? Abbe Karlsson
Hur gammal är du? 00A
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja jag uppnår de kravet
Varför vill du bli polis? För ja är en person som gillar rättvisa å känner att polisyrket är någonting för mig, Tycker de är väldigt få i Tjänst och tror ja skulle kunna hjälpa till att förbättra de
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Rättvisa och att alla i staden ska kunna gå trygga på gatorna då ja stött på en hel del kriminalitet!
Vad vet du om yrket i helhet? Har en del erfarenhet inom lagar och vad poliser får och inte då ja har både varit advokat och polis i olika ranker, Har även helikopter erfarenhet och utbildad inom att köra och hantera sånna
Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit polis i flera olika städer
Hur är du som person? Lugn älskar att jobba under stress och press, Har ytterstsällan dålig attityd och nästan alltid ett glatt leende och är inte en sån som är lättirriterad utan krävs en hel del och klarar de flesta situationer utan att tappa humöret, Är duktig på att läsa situationer där ja behöver va seriös eller glad
Är det något vi bör veta om dig? Har svårt för orättvisa och är väldigt aktiv
Vad heter du på discord? Beeengaan#7330
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 323
Hur aktiv kommer du att vara? är hemma efter 14 så mellan då till 22-23
Vad heter du? Abbe Karlsson
Hur gammal är du? 00A
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja jag uppnår de kravet
Varför vill du bli polis? För ja är en person som gillar rättvisa å känner att polisyrket är någonting för mig, Tycker de är väldigt få i Tjänst och tror ja skulle kunna hjälpa till att förbättra de
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Rättvisa och att alla i staden ska kunna gå trygga på gatorna då ja stött på en hel del kriminalitet!
Vad vet du om yrket i helhet? Har en del erfarenhet inom lagar och vad poliser får och inte då ja har både varit advokat och polis i olika ranker, Har även helikopter erfarenhet och utbildad inom att köra och hantera sånna
Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit polis i flera olika städer
Hur är du som person? Lugn älskar att jobba under stress och press, Har ytterstsällan dålig attityd och nästan alltid ett glatt leende och är inte en sån som är lättirriterad utan krävs en hel del och klarar de flesta situationer utan att tappa humöret, Är duktig på att läsa situationer där ja behöver va seriös eller glad
Är det något vi bör veta om dig? Har svårt för orättvisa och är väldigt aktiv