Accepterad becknish123 | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

becknish123

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198299544244

Vad är ditt namn i verkligheten? Ali mousa

Vad är ditt discord namn? ftp#5309

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2001

Berätta om din karaktär. Min karktär heter Mansa Musa född 1999. hans mamma kommer ifrån sverige och hans pappa kommer från syrien. så han är 50 procent svensk och 50 procent syriansk. båda föräldrarna är döda dem dog 2011 i en skottlossning av ett gäng som kallas shottaz, båda föräldrarna var kriminella men var inte med i något gäng och dem dog för att dem hade skulder runt 1 mille och dem hade inte råd att betala. och efter mina föräldrars avlidande så behövde jag bli kriminell för att hitta skydd av andra människor och för att kunna hämnas på shottaz. efter ett år som kriminell så fick jag frågan om jag ville flytta till min gammelfarfar och hamko svarade ja och har bott där tills jag fick flytta till staden unive nu jobbar han på postnord men vill testa nya jobb nu. helst så vill han jobba inom bilbranschen, för att hans gammelfarfar höll på med bilar och hans föräldrar snackade väldigt mycket bra om han, och när han bodde hos hans gammelfarfar så satt dem mesta dels av dagarna inne och pratade om olika bilar och vad gammelfarfar jobbade med. sen när gammelfarfar dog så behövde hamko flytta till en ny stad och staden hette unive och där började han sakna gammelfarfar så mycket så han blev hans idol och därför vill han jobba inom bilbranschen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför att jag vill testa nya servrar med nytt folk att spela med samt att bygga upp min karaktär och se vilka olika jobbs om passar min karaktär. Vill lära känna nytt folk inom rp som man sedan kanske kan träffa och umgås med IRL och inte bara IG. Älskar att sprida glädje genom rp samt att folk tycker att jag har en rolig karaktär som passar till alla servrar (dem har sagt det OOC). Som sagt så bidrar jag till roligt rp enligt folk jag har spelat med på andra servrar. Jag är inte heller en kille som gillar att ha något specifikt jobb utan jag tycker det är roligare att bara snacka med folk och skapa en gemenskaphet mellan spelare samt kanske skaffa vänner påvägen som har hänt på andra servrar. Jag älskar att göra folk glada och få folk att skratta genom mitt rpande samt OOC också, skapa en bra stämning inne samt utanför spelets värld kan nog vara något av det bästa jag vet

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det verkar som en rolig server att spela på samt så verkar gemenskapen som servern har vara guld värd!

Hur hittade du Unive? av en vän som sa till mig att denna staden var bra,och när jag börja spela på den så håller jag med till 100%

Vad har du för mål med ditt rollspel? Syftet/målen med rollspel för mig är att man ska kunna bygga en karaktär i ett spel som speglar dig som person (eller inte om du ej vill det) för att både kunna ha roligt i spelet och såklart utanför. Din karaktär ska byggas upp i en stad som du aldrig innan har varit i och du känner ingen där. Du ska enligt mig på ett så flitigt sätt som möjligt skapa kontakter inom de kretsar som du själv tycker speglar din karaktär bäst. Alltså om du har en kriminell karaktär så ska du ej gå och bli polis utan då ska du kanske gå och försöka skaffa dig lite kontakter i den mörka sidan. Sedan ska du bara jobba dig legit uppåt i den bransch du själv har valt att börja jobba i.
Men du ska såklart också försöka skaffa dig vänner i spelet också vilket du kan göra genom jobb, träffar, motell eller liknande. Alltså, syftet med rollspel för mig är att du ska kunna bygga en karaktär inom en bransch där du kan skaffa dig vänner och börja umgås med folk som du kanske aldrig tidigare har spelat med och sedan bygga dina kunskaper samt din karaktär på ett positivt sätt. Jag tror alltid på en förändring. Har ditt rollspel kanske inte varit på topp innan så kan den med 100% ha blivit bättre med dagarna som har gått.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bidra med ett bra rp samt få en bra gemenskap i servern vilket är något jag glädjas av väldigt mycket. Men målet med karaktären är att sprida glädje runt kring sig samt få folk att skratta vilket är meningen med denna karaktären.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej endast unive ;)

Tillbaka