Accepterad becknish123 | Medlem ansökning [cr0zz], [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

becknish123

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198299544244

Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad är ditt discord namn? FTP#5309

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär är Yasin Lamin, från Sverige. Han växte upp i en liten stad med sina föräldrar, inga syskon, och hans föräldrar var mycket stränga mot honom och missnöjda med honom. När han var 19 år drev de honom ut ur huset och han tvingades flytta över hela landet. Slutligen vid 22 års ålder hittade han Unive. Nu bor han här och är mycket intresserad av bilar, han vill hjälpa andra, vara snäll och glömma de negativa effekterna av att växa upp.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag är en bra medborgare som vill hjälpa människor kommer jag att arbeta hårt och inte begå brott. Om jag blir medlem kommer jag att kunna agera som bilförsäljare och kunna hjälpa andra på servern. Jag är också seriös med rollspel och hoppas att alla kan uppleva servern så mycket som möjligt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det här är en svensk server, som liknar verkligheten, det finns många jobb, men det finns brott, och sedan måste du välja hur du vill gå, du är fri. Jag är mycket intresserad av bilar, jag har bilrelaterade jobb och många olika bilar att köra. En annan fördel är att du måste arbeta hårt för att få vad du vill. Jag vill alltid hjälpa andra, om jag blir medlem kan jag.

Hur hittade du Unive? Jag har sett olika youtubers som spelar unive, och jag har också en vän som spelar mycket på unive. Jag bestämde mig för att prova. Först var det lite svårt att behärska eftersom jag var ny på FiveM, men efter ett tag blev FiveM mitt favoritspel och förenade min favoritserver.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli en hjälpsam bilförsäljare eller mekaniker, villig att dela sin bilkunskap. Jag vill också vara en rolig person för att få andra att skratta, men också för att hjälpa nya spelare att förstå hur allt fungerar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag rekommenderade unive till många vänner och kommer att fortsätta göra det, för jag tycker att unive är en mycket bra server, och jag hoppas att den kan utvecklas på en mängd olika sätt och vara så bra som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej endast Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka