Accepterad becknish123 | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

becknish123

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198299544244

Ditt Hex-ID: 11000011438fab4

Vad är din discord tagg? FTP#5309

Vem var det som bannade dig? Achoo

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: kör som en galning i stan ~Achoo. Återstår: 1 dagar 20 timmar 45 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde för fort i staden, körde 140 i staden då man ska köra 80 som är emot reglen ¨¨Suntförnuft´´

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i piren och softade med mina vänner och bara chilla då jag får ett samtal om att min vän behöver hjälp. då hoppar jag in i min skyline från piren och körde skit snabbt och var stressad och han var i någon knipa så jag kör så snabbt jag kan till mitt gänghus, och i staden var den ganksa tomt så jag körde rikigt fort liksom fortare än normalt och strax innan jag körde förbi sjukhuset så låg jag ungefär 130-140 kmh på mätaren och då belv jag avstängd och det stog att jag blev bannad för att jag kör som en galning igenom staden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktigt ban,jag gjorde fel och körde för snabbt igenom staden,men jag var väldigt stressad liksom då jag fick reda på att min vän hade fått nåt problem.Men jag kommer 100% följa regelen om att köra 80 som sagt endast för att min vän dummade sig och behövde hjälp han lät som om att han skulle kidnappas.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad för OOC då jag pratade fel ingame och Power gaming då när jag krocka ingame så gjorde jag inga ljud om skadorna och hoppade ut direket efter krachsen. och suntförnuft ett par gånger och andra som jag inte minns faktist. men nu vet jag vad som gäller!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja 100% att sakta ner och köra i 80 hela vägen dit och stanna på rött ljus.för att som sagt var lite stressad men kommer visa hänsyn nösta gång

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ben 10 gav mig tillåtelse att skriva en ny ban överklagan då jag inte förstog den första.
ja att sakta ner lite när jag kör igenom staden.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka